Hej alla nära och kära

Godmorgon jag vaknade för ngn timme sedan,
Inatt vaknade jag av att jag inte kunde andas det  var stopp i halsen, som tur var sov jag i pappas säng efter som han och Sara har farit till stugan och ska åka skidor. Mamma gick iallafall och hämtade ett glas vatten till mig och jag kunde somna om efter en stund. Jag fick feber i natt, jag är så jävla sur jag har inte tid att vara hemma.
Jag missar no lektionen idag och vi har prov på tisdag.
Jag missar Lucia imorgon på skolan
Jag missar svin sprutan
Jag missar min innebandy match.
Jag missar dansen på skolan, som jag gärna velat vara med på.
Aja idag har jag sett på pisstvakt och nu ser jag på en jätte bra gammal film som jag inte sett på länge.
Nu ska jag nog sova lite mer, mitt huvud dunkar min mage kurrar och min hals värker jävel.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0