Förväntning

Jag har en dag dröm som blir till förväntningar jag förväntar mig mycket men ändå inte av dig.
Det är ett år sedan snart. Jag drömmar om att när jag öppnar mitt skåp kommer ett kort ligga där i.
Det kommer stå GOD JUL ---- osv osv. Som förra året då jag köpte julklapp och du fick den för jag älskade dig så mycket, för jag älskade din sång röst och för du var min bästavän. Det är bortblåst det finns inte kvar något av det. Jag vill ha dig tillbaka säg finns det något jag kan göra?
Tiden jag mådde som bäst. Tiden det fanns något roligt i mitt liv.
Tiden då jag skrattade. DU fick mig att le. snälla förstå jag skulle offra ALLT för dig
Den tiden var med dig bara dig. men jag vet det kommer aldrig bli så igen det kommer aldrig bli så igen.
Jag ger upp allt blåser bort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0